maanantai 22. huhtikuuta 2013

Loma maanantai ☼

Ensimmäinen lomapäivä ja myös ensimmäinen flunssa yli 13 vuoteen, mutta onneks mulla on kavereita pitämässä seuraa. Näin nätisti ne köllöttää.
Tosin pienet löysivät mun herätyskellon vartijan, eli kuvassa näkyvän pienen lampaan. Ja olihan sitä tietysti hiukan maisteltava.
Ja toinen tietysti perässä tai oikeasti Peetu narskutteli lammasta ensin, jonka jälkeen Miikokin keksi kokeilla. Että tällaisia nirppanokkia.
Tässä varsinainen poseerauskuva. Tätä edelsi pitkä vehtaaminen mun hiuksissa. Minä kun istuin kyseisessä tuolissa myös. Miiko tosin yritti päästä myös mun korvaan sisään, ei onnistunut.
 Poseerauskuva myös Peetusta. Halusin kuvan, missä näkyy Peetun kauniin ruskeat silmät. Koneella on vastaavia kuvia nyt lähemmäs pari sataa.
Aika pian rauha rikkoutui ja pienet alkoivat taas tosi toimiin ja jokainen varmaan arvaa kuinka tilanne tästä eteni.










Oskarista ei oo ihan tämän viikon kuvaa tarjolla tietystä syystä. Mutta tällaiseltä Oskari näyttää aina, kun on tehnyt jotain pahaa. Eilen Oskari haisi todella pahalta, kun sen takapäästä pääsi jatkuvasti tappavia kaasupilviä. Johtuen siitä, että se oppi kiipeämään kissan kiipeilypuuhun kissanruuan houkuttamana, jota se sitten söikin monta kupillista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti